تعمیر قهوه ساز بوش

  1. خانه
  2. /
  3. تعمیر قهوه ساز بوش

تعمیر قهوه ساز بوش

قهوه ساز بوش یک دستگاه عالی برای تهیه قهوه‌ست. اما مانند هر دستگاه دیگری، پس از مدتی استفاده به تعمیر نیاز پیدا خواهد کرد. در این میان آن چیزی که بیش از همه اهمیت دارد، تعمیر دستگاه توسط یک تکنسین حرفه‌ای‌ست و خوشبختانه شرکت سناپویان وظیفه خود می‌داند با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه، بهترین و برترین تکنسین‌ها و متخصصان خود را در اختیارتان قرار دهد تا از طعم بی‌نظیر قهوه‌های قهوه‌ ساز بوش محروم نشوید!

تعمیر قهوه ساز بوش در مجموعه پرشین گلد، توسط تکنسین‌های ماهر و باتجربه انجام می‌شود، تمامی قطعاتی که برای تعویض و تعمیر دستگاه شما بکار می‌رود اورجینال می‌باشد و تا یکسال گارانتی دارد. برای دریافت خدمات مجموعه پرشین گلد می‌توانید با شماره تلفن‌های 22589916، 88763566، 22351772، 44126759 تماس حاصل فرمائید و به نزدیک‌ترین شعبه از محل سکونت خود متصل شوید.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش
چه زمانی برای تعمیر قهوه ساز باید با نمایندگی بوش تماس بگیرید؟
مشکلاتی که برای قهوه ساز یا اسپرسوساز بوش به‌وجود می‌آید امکان دارد به دلیل فنی یا غیرفنی باشند. زمانی که با اختلالات زیر مواجه می شوید باید با تلفن نمایندگی قهوه ساز بوش در تهران و ایران  تماس بگیرید:
روشن‌نشدن قهوه ساز: درصورتی‌که کلید پاور یا کابل برق مشکلی نداشته باشد، لازم است که برد و قطعات داخلی قهوه‌ساز بوش توسط تعمیرکار بررسی شود.
 شنیدن صدای سوت: هنگام شنیدن صدای سوت این احتمال وجود دارد که شیر برقی در قسمت دم‌کن دچار مشکل و ایراد شده باشد و باید آن را تعمیر یا تعویض کرد.
عدم خروج قهوه از نازل: در چنین وضعیتی موتور و گیربکس قهوه‌ساز بوش با مشکلات جدی مواجه شده و احتمالا نیاز به تعویض هدر یا دم‌کن دستگاه داشته باشد.
خطای خالی‌بودن مخزن آب: با مشاهده اخطار خالی‌بودن آب در مخزن درحالی‌که مقدار کافی مایع در این بخش وجود دارد ممکن است شناور یا سنسور دچار مشکل شده باشد.
مشاهده خطای قراردادن نازل شیر: ازجمله ایرادهای متداولی که در دستگاه قهوه‌ساز قابل مشاهده است مربوط به ارور Attach Milk Frother خواهد بود که اگر با جابه‌جایی نازل برطرف نشود امکان دارد نیاز به تعویض یا تعمیر این بخش داشته باشد.
سردبودن قهوه: عدم تنظیم دمای دستگاه یا خرابی المنت گرمایش به‌عنوان مواردی هستند که در زمان مراجعه به نمایندگی بوش به‌عنوان دلایل اصلی برای بروز این مشکل مد نظر قرار می‌گیرد.
نصب و راه اندازی قهوه ساز بوش
شاید فکر کنید قهوه‌سازها هیچ نیازی به نصب و راه اندازی ندارند. اما با توجه به تنوع بالای قهوه سازهای بوش، باید بگوییم که مسئله نصب و راه‌اندازی آنها بیشتر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید اهمیت دارد. اجازه دهید انواع قهوه‌ سازهای این برند را معرفی کنیم:

قهوه‌ساز رومیزی بوش یکی از متداول‌ترین نوع این دستگاه‌هاست که در آشپزخانه‌ها دیده می‌شود. همان دستگاه معروفی که برای دم آوردن انواع قهوه مانند ترک و فرانسه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از قهوه‌سازهای بوش مراحل نصب و راه‌اندازی سخت و پیچیده‌ای ندارند. اما با این حال لازم است تا در حین خرید، توصیه‌های لازم را دریافت کنید.

قهوه ساز توکار بوش

این نوع از قهوه ساز بوش همانطور که از اسمش پیداست، توکار بوده و درون کابینت‌های آشپزخانه جای می‌گیرد. یعنی می‌توانید آنها را با دیزاین آشپزخانه همراه کرده و استفاده‌ای متفاوت از آن داشته باشید. همین موضوع، نصب آنها را کمی پیچیده کرده است. توصیه می‌کنیم حتما در این مسیر با تکنسین‌های شرکت سناپویان در ارتباط باشید.

اسپرسو ساز بوش

اسپرسوساز بوش شاید از نظر عملکرد با قهوه‌ ساز تفاوت داشته باشند و از آنها برای تهیه نوشیدنی‌هایی بر پایه اسپرسو نظیر لاته، موکا یا کاپوچینو استفاده شود. اما نصب و راه اندازی‌شان کاملا مشابه قهوه ساز بوده و تنها کافیست راهنمایی‌های پراهمیت نصب را از تکنسین‌های شرکت سناپویان دریافت کنید.

آسیاب قهوه

دستگاه آسیاب قهوه، نوعی دستگاه‌ست که از مکانیزم آسیاب برای تبدیل دانه‌های قهوه به پودر و درست کردن آنی قهوه استفاده می‌کند. این دستگاه را نیز باید از جمله دیگر محصولات مرتبط با قهوه ساز بوش بدانید.

چگونه قهوه ساز بوش خود را نگهداری و تمیز کنیم؟

با تمیز کردن و نگهداری مداوم دستگاه خود، طول عمر قهوه ساز بوش خود را افزایش دهید.

سرویس دوره ای قهوه ساز بوش

وقتی صحبت از دستگاه‌های برقی بوش به میان باشد، محال است از اهمیت سرویس‌های دوره‌ای صحبت نکنیم. خوشبختانه این سرویس جزء برجسته‌ترین خدمات ارائه شده توسط شرکت سناپویان است. در سرویس‌های دوره‌ای این شرکت، تکنسین‌ها به خوبی قهوه ساز را مورد بررسی قرار داده و عیب‌یابی‌های لازم را انجام می‌دهند تا در صورت وجود مشکلی حتی به صورت پنهان، آن را شناسایی و رفع نمایند. به خوبی آگاهید که این کار تا چه اندازه هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد.

علل الخصوص که با انجام سرویس‌های دوره‌ای منظم، نه تنها طول عمر دستگاه افزایش می‌یابد، بلکه عملکرد آنها نیز بهبود پیدا خواهد کرد و چه بسا قهوه‌ای با طعم بهتر را نیز میل می‌کنید.

قطعات یدکی قهوه ساز بوش

هر دستگاه قهوه‌سازی پس از مدتی استفاده با مشکلات رایجی مواجه می‌شود. مشکلاتی نظیر رسوب، گرم نکردن آب، جوشیدن قهوه و غیره که خوشبختانه تمامی آنها قابل حل است. یعنی حتی اگر امکان تعمیر آنها وجود نداشته باشد، تکنسین‌های شرکت سناپویان با جایگزین کردن آنها با قطعات اورجینال، خیال شما را از بابت عملکرد صحیح و چه بسا بهتر دستگاه راحت می‌کنند.

نکته مثبت اینجاست که این شرکت با بیش از دو دهه فعالیت در عرصه ارائه و خدمات پس از فروش لوازم خانگی و به عنوان نماینده رسمی برند بوش در ایران، قطعات اورجینال قهوه‌ساز را فراهم آورده و نه تنها تکنسین‌های این شرکت، بلکه تمامی تعمیرکاران در سراسر کشور می‌توانند با تهیه فرم زیر، درخواست خود را برای خرید قطعات یدکی اورجینال قهوه‌ ساز بوش به ثبت برسانند. از جمله قطعات یدکی قهوه ساز بوش عبارتند از: مخزن آب، ترموستات، فیلتر، نازل، واشر، سیم برق، کلید و پایه که با خرید و استفاده از آنها، می‌توانید قهوه ساز خود را برای سال‌ها در شرایط خوب نگه دارید.

  • لوازم جانبی قهوه ساز بوش

    قهوه سازهای بوش لوازم جانبی زیادی دارند، از جمله محبوب‌ترین آنها:

    • آسیاب قهوه
    • فیلتر های قابل شستشو: فیلترهای قابل شستشو مقرون به صرفه‌تر از فیلترهای یکبار مصرف هستند و می‌توان آنها را در ماشین ظرفشویی شستشو داد.
    • تایمر: تایمر به شما امکان می‌دهد قهوه خود را در زمان دلخواه خود دم کنید.
    • نگهدارنده گرم کننده: نگهدارنده گرم‌کننده می‌تواند قهوه شما را تا یک ساعت گرم نگه دارد.
    • شیرکن: شیرکن به شما این امکان را می‌دهد کاپوچینو یا لاته درست کنید.

    با خرید لوازم جانبی برای قهوه ساز بوش خود، تجربه‌ای تازه از نوشیدن قهوه برای خود بسازید.

    لوازم مصرفی قهوه ساز بوش

    با تعویض به موقع لوازم مصرفی قهوه ساز بوش، به عملکرد بهتر آن کمک خواهید کرد. برخی از مواد مصرفی آن به شرح زیر است:

    • واشر: واشر باید هر 3 تا 6 ماه یک بار تعویض شود.
    • تمیزکننده قهوه ساز: تمیزکننده قهوه ساز باید هر 1 تا 2 ماه یک بار تعویض شود تا قهوه ساز تمیز و بهداشتی باقی بماند.

    با تعویض منظم لوازم مصرفی قهوه ساز بوش خود، می‌توانید از قهوه ساز خود برای سال‌ها استفاده کنید.

    سخن آخر

    برای بهره‌مندی از هرکدام از خدمات شرکت سناپویان، تنها کافیست فرم خدمات را پر کرده و درخواست خود را ارسال کنید. تکنسین‌های شرکت سناپویان در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار کرده و راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهند.

فهرست