برند بوش بدلیل کیفیت ثابت شده آن، در بین کاربران سراسر جهان بسیار محبوب است، در بیشتر مواقع خرابی دستگاه با یک سرویس ساده قابل رفع می‌باشد. عیب‌یابی و تعمیر دستگاه از بخش‌های مهم در نگهداری محصول بشمار می‌رود؛ زیرا اگر اینکار توسط افراد ماهر انجام نشود و یا اگر تعمیرکار در عیب‌یابی دستگاه با شما صادق نباشد؛ هزینه زیادی را متحمل خواهید شد. مجموعه پرشین گلد به جهت جلب رضایت شما مشتریان گرامی، کادری متخصص از افراد ماهر و باتجربه در زمینه تعمیر دستگاه را استخدام کرده است که آماده خدمت‌رسانی می‌باشند.

شما عزیزان می‌توانید پس از شماره‌گیری22589916، 88763566، 22351772، 44126759 و ارتباط با خدمات مشتریان مجموعه، از خدمات تعمیر فر بوش بهره‌مند شوید. پس از ثبت درخواست توسط شما، ماهرترین تکنسین تعمیر ظرفشویی بوش مجموعه پرشین گلد با قرار قبلی و هماهنگی، با تجهیزات کامل در محلی که اعلام فرمائید حاضر خواهد شد. پس از استقرار تکنسین در مکان اعلام شده، عیب‌یابی دستگاه انجام می‌شود و یک برآورد هزینه به شما اعلام می‌شود، در صورت توافق تعمیر ظرفشویی انجام می‌شود. خدماتی که توسط مجموعه پرشین گلد انجام می‌شود (تعمیر و تعویض) تا یکسال شامل گارانتی می‌باشد.

فر بوش Bosch گرم نمی شود !

مشکل اصلی : فر به صورت کلی روشن نمی شود ؟ در این صورت ممکن است فر شما دارای مشکل بسیار اساسی باشد ، اما این مشکل معمولا دارای دلایل متداولی است که از یکی از آنها می توان به عدم کارکرد صحیح جرقه زن و یا معیوب شدن آن اشاره نمود .

پخت و پز در فر بوش یکنواخت نیست !

در صورتی که هنگام تست کردن متوجه این موضوع شدید که بعضی از قسمت ها بیشتر از جاهای دیگر تست می شود و گاهی اوقات باعث سوختن آن می شود باید به این نتیجه رسید که فر شما گرمای یکنواختی را تولید و پخش نمی کند .

برای اینکه از این مورد اطمینان حاصل کنید نسبت به پخت یک مرغ کامل اقدام نمایید و آن را به وسیله فر خوب بپزید در صورتی که این مورد را بر روی گوشت مرغ هم مشاهده کردید ، فر بوش Bosch شما نیاز به تعمیر و سرویس دارد .

مشکل اصلی : شما باید سنسور های دمایی و المنت های تولید گرما را به خوبی تست کنید .
راه حل مشکل : فر را روشن کنید و بگزارید کاملا داغ شود ، در مرحله بعدی سریعا با یک بررسی چشمی و مقاومت سنسور دمایی از عملکرد صحیح تمامی بخش ها اطمینان حاصل نمایید ،

سرویس فر توکار بوش


سرویس دوره ای و منظم باعث افزایش کارایی و عمر دستگاه شما می شود. برای همین با سرویس فر توکار بوش در هزینه های متحمل در آینده بی نیاز خواهید شد. ممکن است در دستگاه شما مشکل کوچکی وجود داشته باشد که فقط افراد متخصص در نمایندگی تعمیرات فر توکار بوش از آن آگاهی دارد. تعمیرکار فر توکار بوش در لاین تعمیر آماده است تا در صورت درخواست شما به عیب یابی و تعمیر فر توکار بوش بپردازد.

تعمیر فر توکار بوش

از فر برای پختن انواع غذاهای متعدد می توان استفاده کرد. این وسیله پرکاربرد آشپزخانه به دلیل حرارت یکنواخت، بهترین حالت پخت را برای شما فراهم می کند. یکی از برندهای مطرح فر برند BOSCH است. فر توکار بوش علاوه بر اینکه کارایی زیادی دارد، جلوه خاصی به آشپزخانه شما می بخشد. اما گاهی فر توکار شما هم مثل لوازم آشپزخانه دیگر دچار خرابی می شود و شما باید برای رفع مشکل آن اقدام کنید. لاین تعمیر به عنوان تعمیرگاه فر توکار بوش در امر تعمیر فر توکار بوش به شما کمک خواهد کرد.

پیچیدگی و حساسیت در دستگاه فر توکار بوش باعث شده است که کار تعمیر فر توکار بوش از عهده هر شخصی برنیاید. تعمیر فر توکار بوش به دانش فنی و تخصص نیاز دارد. این کار باید به افرادی بسپارید که از دانش کافی در مورد قطعات فر توکار بوش و تعمیر آن ها، برخوردار باشند. یک تعمیر کار غیر حرفه ای باعث می شود تا به عمر و کارایی دستگاه شما آسیب وارد شود. لاین تعمیر تعمیرگاه مجاز تعمیرات فر توکار BOSCH با تکیه بر صدها کارشناس می تواند این مشکل شما را برطرف نماید.

 

فهرست